söndag, november 09, 2014

Our day

Vår fars dag firades med sovmorgon för pappan, sedan presenter när han vaknade, inga märkvärdiga utan hemmapysslade saker från barnen och sten från stranden som jag skrivit "världens bästa pappa" på med glitterfärg. Vi fikade med kladdkaka och for sedan in till Marbella där vi hängde i Parque de la Constitucion som ligger i centrala Marbella, den är så himla mysig och ungarna älskar lekplatsen. Alex och jag gick en stund på egna äventyr då han gärna vill klättra i varje träd i hela parken och jag gärna fotograferar lite :)
Sen så åt vi god tapas på en av våra favoriter i Marbella till lunch för att fira farsdag och sedan behövde faktiskt pappan gå till kontoret och bokföra färdigt så jag och barnen for hem, fixade läxor, skypade med farmor och farfar och pysslade fram till läggdax.

Nu inväntar jag pappan, vi ska se på Så mycket bättre och mysa lite :)


Mina grabbar

Serious George, also called Jamie

Mollan och Pelle

Klätterapan Alex

Nej det är inte snö, det bara ser ut så pga ljuset ;)

Sakletaren Alex hittar alltid saker att ta med hem

Rutschkana är kul tycker Mollan 

Bus i parken

Å ljuva tvinnade klätterväxt

Smajl!

Run forest run!

Palm klädd i klätterväxt

Inga kommentarer: