söndag, november 09, 2014

Fars dag!





Idag vill jag tillägna ett inlägg till 3 män i min närhet som förtjänar credit på fars dag. Först och främst Pelle, far till mina barn och min älskade man. Kanske inte alltid en perfekt pappa, men vem är den perfekt pappan egentligen? Hur som helst är Pelle den bästa pappan för våra barn, oavsett om han är perfekt eller inte. Jag älskar honom för den pappan han är och han har tre barn som avgudar honom så jag vill hävda att han gör ett jäkligt bra jobb! Så tack för att du är den bästa pappan för just våra barn!

Mina barns far


Sen har vi min pappa Tom, vi kommer inte alltid överens men jag älskar dig gränslöst och kommer aldrig sluta försöka vara den dottern du önskar. Tack för att just du är min pappa och för att du alltid finns där när jag verkligen behöver dig! I love you!

Sådan far, sådan dotter....
Pappa

Till sist har vi Lasse, min mammas man och som under många år varit en fadersfigur i mitt liv. Någon som alltid funnits där, hjälpt mig på alla sätt möjliga och stöttat både mig och min mamma genom hjärnhinneinflammation, hjärtoperationer och bröstcancer. Du är värd din vikt i guld och jag älskar dig! Tack för att du finns i mitt liv!

Lasse




Inga kommentarer: