tisdag, november 11, 2014

Tillfreds

Jag fortsätter att känna mig välmående, jag har en köttfärsås puttrande på spisen och väntar på min vän Ulrika och hennes son Felix som snart kommer på lunch och lek! Ska bli kul att ses igen då det var länge sen vi sågs på tu man hand.

Och igår kväll så bokade vi hotell i London och retur biljetten med flyget, blev inte den flighten vi ursprungligen hade tänkt oss men när vi bokade resan till London så låste sig vårat kort så vi inte kunde boka hem resan, sen har det krånglat och glömts bort, men så insåg vi att det bara är 1½ vecka kvar till avfärd så vi tog tag i det. Så nu r vi där ganska exakt två dygn, det riktiga turistande får vi ta på lördagen, men även fredagkväll kan vi utforska centrum en del. Ska bli himla mysigt att ge Alex 100% uppmärksamhet under några dagar!

Och shoppingbehovet jag hade, tja det har jag delvis fått stillat då jag fick köpt skor igår ju, och sen flygbiljetter och idag så handlade jag och Mollie efter att alla våra pojkar lämnats av. Då hittade jag lite choklad och prylar till presentkalendrarna så har nog redan 4 dagar var till barnen! En annan dag får det bli lite shopping i kinesbutiken och då gissar jag på att presentkalendrarna i stort sett kommer bli färdiga :)  Sen är det bara resten av alla julklappar som ska köpas också, men det mesta blir till att klicka hem online och få skickat till svärföräldrarna, så ska inte vara så advancerat ;)



finisarna igår

Inga kommentarer: