söndag, mars 16, 2014

Vår Lördag

Vi hade en härlig lördag, våren är här och det med besked :) Det är härligt väder och vi la flera timmar ute i det igår. Vi promenerade ner i hamnen där vi kikade på båtarna, vidare mot casemates där det blev glass och sedan gick vi skilda vägar. Jag, Jamie och Mollie (som somnade i vagnen!) gick mot McDonalds där Jamie gick på kalas hos en klasskompis. Pelle och Alex gick till ishallen och åkte skridskor, något som Alex tydligen blivit en hejare på! Sen möttes vi upp på McD efter kalaset där vi åt middag innan det bar av hemåt. På vägen hem insåg jag att min väska var borta, OMG, fick lite panik och sprang tillbaka till McD med massa skräcksenario i huvudet, dock låg väskan snällt kvar vid vårt bord helt orörd tack och lov!!


Lite lekparkshäng 

Mina fina i hamnen

Jag o älsklingarna

mor o dotter

hamnen

Sover i vagnen!! något som typ aldrig händer

Inga kommentarer: