torsdag, mars 20, 2014

Ditt o datt

Sitter och förbereder inför min resa, kollar hotellet vi behöver sova på på söndag, skrivit ut boardingkort, gör packlista... Mycket som ska fixas inför att man reser iväg, även fast vi bara är två som åker den här gången. Får tvätta det vi behöver ha med oss imorgon så det hinner torka... Inte lätt o veta vad man ska ha med sig dock då det verkar regna i delar av Sverige medan det snöar i andra änden. Mamma säger plusgrader och sol nästa vecka men packar nog ner regnkläder, vantar och mössa iaf ;) Dock lämnar jag termobyxorna hemma och hoppas det ska gå bra ändå! Kommer det snö så har jag lite av killarnas gamla vinterkläder hos pappa, är nog lite stort men får isf funka!

Idag har jag gjort sista lakansbytet, kom på att för att undvika högar med lakan överallt så byter jag rum för rum, varannan dag, funkar bra, men har lakan hängande överallt i en vecka nu ist, och sedan går det en vecka och så börjar jag om, men jaja... Thats life... Har även fått fixat lite annat hemma, smått och gott, ganska skönt att inte ha något annat på agendan, speciellt eftersom Mollie har varit lite hängig och mest velat ligga på puffen framför tv:n.

Jag fastar idag och det är 4e veckan nu, jag har av rädsla för att inte få något resultat inte vägt mig, kanske lite töntigt men jag är rätt övertygad om framgång i huvudet så varför döda den illusionen?! Tycker dubbelhakan har blivit mindre och att jeans och jacka sitter bättre. Om det nu skulle va så att vågen står still så skulle jag antagligen tappa motivationen och det vore ju dumt. Kanske omvandlas kilona eller nåt, känns iaf bättre och därför vill jag fortsätta oavsett vad vågen säger så därför väger jag mig inte... Får se om jag får samlat mod till mig nån dag... :D


Jag idag i hissen dör helfigurspegel finnes, dont mind my face

jag förra veckan med mindre svarta kläder  så man kan se mig:P

Inga kommentarer: