tisdag, mars 11, 2014

Tisdag

Inatt har jag sovit hårt och bra hela natten, Mollie sov hela natten i sin säng utan avbrott och vaknade inte förrän 8.30! Börjar tro att hon börjar bli sjuk, riktigt hängig och grinig nu trots mycket och bra sömn... Pojkarna sov också hela natten, dock i min säng, men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick plats och inte blev väckt! Så en Amazing natt, en sällsynt sådan också, är inte ofta jag får sova utan avbrott! Värt att dokumentera ;)

Jamie är hemma idag, rätt pigg och inga klagomål på ont i örat men varför riskera nåt? Han ville själv inte gå till skolan då han var rädd för att få så ont i örat igen som han hade igår. VI hoppade dock över o ringa doktorn då han bara hade lite ont i morse, få se hur dagen utvecklar sig, får han nytt ont-i-örat-anfall så får det bli o ringa doktorn imorgon.

Nu ska jag ägna mig åt mitt hem som har förfallit sedan torsdagens städmani, leksaker ska plockas, ytor ska torkas och golv dammsugas och tvätt tvättas... Kul o ha nåt o göra iaf ;) See you later mina vänner!

Inga kommentarer: