lördag, mars 29, 2014

Solig lördag

Gudars skymning vd jag saknar mina pojkar nu.  Vi har idag tagit ett stort steg som familj och jag och Mollie missade det... Pelle har nämligen skrivit kontrakt på vår nya lägenhet och dessutom fått nyckeln idag. Nu har vi dubbelt boende i en månad... Så himla spännande, vi byter faktiskt land med allt vad det nu innebär! Det blev den ni kan se på bild några inlägg ner. Längtar efter att få möblera om och sätta tänderna i bostaden :D

Jag och Mollie har däremot inte varit i Spanien utan i soliga varma Sverige, ja för det har verkligen varit varm o skönt idag! Vi har som sagt vart på torget med min mamma i flera timmar. Mollie var på riktigt djävulskt humör och inte alls på shopping humör... Ojoj vilka fighter vi haft... Men sånt är livet med en tvååring. 

I eftermiddag/ kväll var Rosa här och snackade skit. Himla roligt att ses igen!





Inga kommentarer: