torsdag, mars 27, 2014

Nya lägenheten


Det här är utsikten från balkongen i nya lägenheten. Pool, grönområde och hus.


Här är köket, nothing fancy men inte heller ofräscht. Det är ett ganska stort Rum och jag funderar på om man kan få in ett köksbord där ist för att ha det i vardagsrummet som det är nu.



Vardagsrummet. Om köksbordet inte går in i köket så tänkte jag möblera om och ställa sofforna där bordet står nu så man hamnar mer i fas med tv.n. Om bordet försvinner ur rummet vet jag inte hur de blir men då vill jag ha ett skrivbord åt mig därinne någonstans. 


Stor terass, utgång från vardagsrummet.

Det här är master bedroom idag, det är väldigt stort och rymligt så vi tänkte göra det till Alex och Mollies rum. Rummet intill som man ser genom glasdörrarna och här under kommer bli Jamies rum.


En suit badrum till stora sovrummet.


Sovrummet vi tänkte göra till vårt, dock är väggarna vita numer.


Balkong utanför "vårt" sovrum, ingen utsikt men perfekt för morgonkaffe och tvättställningar.


Rosa badrum, vackert som en dröm, eller!?  Blir väl mitt O Pelles gissar jag...





Inga kommentarer: