söndag, mars 16, 2014

Söndag i Puerto Banus

Vi har haft en fantastisk dag i solen, termometrarna som finns överallt längs med solkusten har visat allt från 16 grader i skuggan till 26 i solen! Så varmt och skönt har det varit :) Vi tog bilen och drog till Marbella idag, först för att leverera snus åt en kompis och sedan åkte vi till Puerto Banus där vi skulle ha ätit lunch med Rickard och hans bror som var här nere en vända för att hitta bostad inför deras flytt hit i sommar! Dock fick vi itne tag på dem så vi gjorde P. Banus ensamma. Alex åkte rullskridskor hela dagen medan Jamie åkte sin sparkcykel. Till och med Mollie hade med sin sparkcykel men jag tror att hon fortfarande är lite liten för att köra den ute så den får stanna inne ett tag till, för hon ville helst leda runt den...
Vi åt lunch på en trevlig irländsk restaurang där de firade St. Patricks day den här helgen så barnen fick varsin hatt :) Sen strosade vi runt hamnen ett tag innan vi fick tag i Rickard, då blev det kaffe i solen medan barnen lekte runt oss, så himla skönt! Vi kom oss inte iväg hemåt förrän kl 18 nån gång och då kollade vi in områdena runt St Pedro och hittade fler ställen vi kunde tänka oss att bo. Vi hittade även skolan vi tänkt sätta Jamie i, dock var det höga murar så vet inte hur det såg ut men området kändes tryggt och fint! Dock ska vi ta tag i och ringa dem skolor vi vill kika på imorgon, få bollen i rullning så att säga!


Vi hittade ett torg med en fontän

Mollie ville bada...

Jamie doppar händerna lite

St Patricks day Mollie

St Patricks day Alex

Och så St Patricks day Jamie

Rullskridsko mannen, så duktig!

Mollan springer på piren

Playa Puerto Banus

Jamie Jamieson

Älskade familj!

Men hur fina?!

HAHA

Le brat...

St Patricks day mania





Fina Alex

Mina tre älsklingar

Yeeehaaa

Jag o mina underbara barn

jag o min man, snart 10 år ihop

Alex

Jamie

Pelle o Mollie

Gib i sunset

our paradise

Inga kommentarer: