lördag, mars 22, 2014

God afton Lördag

Idag har vi haft en lazy saturday, jag har spenderat mycket tid på soffan eller i sängen vilket har varit väldigt skönt. Men jag har också tvättat, packat lite mer och plockat leksaker till förbannelse...
Sov middag med Mollie förut, vi såg på film på plattan och till slut somnade vi båda, jag mest dock...
Känner mig väldigt redo och förberedd inför resan, mer än jag brukar, känns skönt att vi ska bo på hotell för då liksom allt packat innan man åker och det blir ingen sista minuten packning... På gott och ont antar jag, är det glömt så det glömt... Innan vi åker till hotellet imorgon ska vi förbi vänner i Marbella och grilla och leka lite en stund, sen ska vi faktiskt åka och kolla på ett hus/lägenhet, spännande!

Ni som vill ses i Sverige (västkusten) hör av er!


Alex fina skolfoto

Mollie läser bok

Sötis

Fina Jamie

Yay

Avokadoplanta som nu sätter blad! (tack för tipset om plantering Maja)

Sängbus!

Jag o mina finisar

Jorå vi gör annat än o se på tv o lekparken ;)

Insåg just att hon faktiskt river i sönder pappret på denna bilden...

Inga kommentarer: