tisdag, december 04, 2012

Tisdag kväll

Dagen i dag har kantats av huvudvärk och trötthet, inte så roligt alls faktiskt... Och det är konstigt att jag är så trött nu, Mollie har sovit bra dem sista 4-5 nätterna och igår däckade jag rätt tidigt så hade fått över 8h när Mollie och jag gick upp vid 7... Vet inte om kroppen är så van vid 6h sömn nu att jag får för mycket helt plötsligt? varför kan kroppen inte bara vara glad ist?! jag är iaf väldigt glad över att Mollie sover så himla bra nu! Hon sover till kl 5 i sin säng, äter lite och somnar om i vår säng till kl 7, helt klart acceptabelt!

Imorgon fyller min älskade make år, I can hardly wait! Jag och barnen har förberett med paket och ska väcka älsklingen på sängen med fika. Sen blir det lunch på stan och mysmiddag hemma på kvällen. Däremellan blir det såklart vardag med skola och jobb, dock får Jamie hoppa över fotbollen då han hostar väldigt mycket, speciellt om han springer så fotboll kanske inte är bästa aktiviteten just nu...

Pelle är ute ikväll och träffar nån vän som bara är här just nu så jag är pokeränka förtillfället. Försöker desperat streama en serie men den ska bara buffra och buffra hela tiden så jag börjar ledsna... Samtliga barn sover iaf, jag funderar nästan på att göra dem sällskap ist för att sitta här...

Några bilder från i lördags...

Mocember? Pelle o Marco :)
Pappa o Polis Mollie
Mollie o Mamma
Spider Jamie
Mollie röjer
Polis Alex pysslar


Inga kommentarer: