tisdag, december 04, 2012

Tisdag förmiddag

Mollie sover hur gott som helst, jag har hunnit återställa ordningen i lägenheten sen morgonens kaos, sätta på en tvättmaskin som nästan är klar, vika all tvätt från 2 torkställningar, läsa alla bloggar jag följer, slösurfa, designa om min blogg till juligare tema och äta lite grann. Jag borde ta på mig lite kläder och sminka mig så jag är redo o gå ut nät hon vaknar, men problemet är att mina kläder finns där Mollie sover... Man vill ju inte gärna väcka den björn som sover heller... Hon är väldigt förkyld och gnällig för tillfället så hon behöver sova! Alla utom jag är väldigt förkylda för tillfället i familjen, skönt att det för en gångs skull är jag som är frisk! Är så himla trött på alla dessa sjukdomar som avlöser varandra...


Inga kommentarer: