lördag, december 01, 2012

Julklappar igen

Okej så jag bombar bloggen ikväll, men det är så det blir för mig när jag får egentid, inspirationen flödar till och jag kommer på en massa saker. Vad jag glömde skriva tidigare var att vi idag har varit inne i en affär här på mainstreet och beställt julklappar till killarna! Känns otroligt bra att ha tagit det steget och det känns skönt att stödja den lokala handeln istället för att ta risken att beställa online. Vi handlar fortfarande många andra saker online nu i jul men just dessa klappar som då är teknikprylar känns bättre att själva frakta försiktigt än låta posten hysta runt med. Vi har några klappar kvar att fixa, men många av dem ligger redan i kundkorgen på onlinebutikerna och bara väntar på att vi ska ha tänkt klart så vi sedan kan beställa allt samtidigt. Så känner mig inte lika stressad av julklappsinhandlandet längre, det är ju dessutom barnens saker som är viktigast!

Inga kommentarer: