fredag, december 14, 2012

Fredagsmys eller vad?!

Efter mitt förra inlägg så sprang Mollie till dörren och började banka, sedan hämtade hon sina skor så jag förstod att hon ville ut och inte sova som jag försökt få henne att göra. Så vi tog på oss och gick ut, hon fick gå själv och gick riktigt långt innan hon bara ville vända så då stoppade jag henne i vagnen. Blev faktiskt shoppat några billiga julklappar åt barnen till julstrumpan, träffade även Pelle en vända innan jag hämtade Alex. Vi gick till leksaksaffären och köpte present då han ska på kalas på måndag och sedan hem en vända. Mollie somnade i hissen när vi kom hem och sov sedan kanske 15-20min... Ingen jättekul tjej att ha med o göra sen heller. Hämtade ju Jamie som vanligt o hade tänkt stanna på lekplatsen men då började det duggregna, tror inte det blev mer än å men hade inte lust o stanna o se efter... Så vi gick hem och myste till Santa paws 2 på datorn medan Mollie äntligen sov en vända. Sen blev det pannkaksmys med pappa Pelle, bad för dem 2 minsta o pappa och pyssel o disk för J o mamma :) 
Snart blir det förhoppningsvis mys för mig o Pelle om han bara blir klar med sin jäkla budget nån gång...



Promenad


And shes walking

Mollie hittade lite skolbarn som hon hälsade på

Alex kör duplobil utanför leksaksaffären


Alex och hans miner...


Mollie says relax


Men så söta då!!


väldigt seriös bild på mina 3 fina


Mollie kör!


tigerfärd



Inga kommentarer: