lördag, december 22, 2012

Dagen D

God morgon!

Idag har jag fått sova till kl sju och trots att det var Pelles tur så gick jag upp för jag kände mig rätt pigg, det är inte vanligt jag känner mig pigg den tiden på dygnet så man får passa på :) Och Pelle blev ju inte ledsen över att få sova en stund till...

Idag är dagen som vi alla längtat efter, dagen då vi åker hem till Sverige för att fira jul!!! Men innan vi åker så ska här städas, tvättas och packas så jag lär hålla mig sysselsatt. Ska även ta mig till affären tillsammans med resten av Gibraltar...
Pelle ska gå till bussen om en timma redan så han har en lång dag att se fram emot, men han gillar ju att jobba så hittar han bara ett kontaktuttag och wifi så är det ingen fara för honom :)

Jag längtar så efter att få komma hem till familjen nu, efter att få fira jul och sedan få åka ner och träffa mer familj och fira nyår. Det ska bli skönt att ladda batterierna och få uppleva lite vinter.

Imorgon blir det julklappsshopping i farsta, granpåklädning och massa julemys - I'm looking forward to it!!!

God morgon!


Hihi jag älskar o ta kort på mig själv

Inga kommentarer: