fredag, december 21, 2012

ändrade planer

Pelle har tagit med sig Mollan ut, dem skulle gå några ärenden. Jag o grabbarna håller på att hitta tillbaka till livet, inget illamående längre och vi har alla 3 fått behålla det vi petat i oss. Alex som var först ut inatt har till och med hunnit äta en yoghurt och är oförskämt pigg medan jag o Jamie har hållit oss till vätska än så länge och inte är riktigt lika pigga :)

Får bli ändrade planer imorgon, Pelle får ta bussen till Malaga och sätta sig där och arbeta eftersom han missar endel idag när vi är sjuka. Och jag får va hemma med barnen och göra färdigt det jag inte orkar idag, städa och packa osv och sedan åka med Marco i bilen till flygplatsen. Tror egentligen den fördelningen är bättre då Pelle är bättre än mig på att roa sig på andra platser än hemma medan jag snabbt blir rastlös och pratsjuk ;) Anledningen till att vi gjorde fördelningen som vi gjorde är för att Annika som är min vän kommer ta bussen och Marco som kör bilen är mer Pelles vän även fast såklart Pelle känner Annika och jag känner Marco som för övrigt är Danielas kille för er som inte läst om henne här i bloggen :) Nå det blir nog bra hursomhelst!

Nu ska jag se ifall jag har lite energi över till att plocka upp lite här hemma, byta lite lakan och kasta i tvätten.... Har många maskiner med tvätt o köra idag kan jag meddela även fast Killarna varit superduktiga och inte spytt i sängen. Men jag vill ha bort alla äckliga bakterier!! Ska även få Pelle o skura av golvet där Jamie la en pizza igår för vi fick skura i mörkret vilket inte blev perfekt precis ;)

Ni är säkert sjukt intresserad av vår städning, packning och magsjuka men skriver mest för o styra upp kaoset i huvudet :)

Inga kommentarer: