torsdag, december 06, 2012

Torsdag

Dagen blev inte så illa som jag trodde även fast yrseln var med mig enda frampå eftermiddagen. Har faktiskt trots detta fått städat och uträttat ärenden. Bland annat har vi fått köpt en riddare utstyrsel som Alex ska ha på julspelet i skolan. Fick lite panik när vi idag fick en lapp om att dem måste ha kostymen redan på tisdag då dem ska uppträda för skolan, trodde vi hade ytterligare en vecka på oss. Så blev en vända till sista butiken jag kunde tänka mig ha en kostym och där hittade vi den! Thank god! Ser inte ut som inspirationsbilden men det får faktiskt duga :) Väldigt söt är han iaf!
Annars har jag lagat middag, inte i lugn och ro men väl med alla tre barnen roade, Mollie hittade nämligen en stekpanna och några grytlock i ett skåp och sedan var hon road :) Jamie och Alex dödade bovar med sina svärd, Jamie som Spiderman och Alex såklart som riddare :D
Nu sover dem och Pelle leker med ett av datorspelen han fick av min pappa i present så jag roar mig här.


Alex som riddare


Mollie :D


Jamie - nyklippt!


Alex - nyklippt


Alex tar kort på sig själv :D


Sötnöt!


Cool kille!


Alla 3


Bror o syster


Snygging


finaste!


Himlen i morse vid soluppgången

Inga kommentarer: