söndag, december 09, 2012

The weekend

Så Pelles päron kom och grabbarna är typ lyckligast i världen, själv har jag gottat mig med masa egentid!
Igår lånade jag och Trine deras hyrbil och åkte till ett köpcentrum i Algeciras där det finns HM och en billig affär som heter Primark, jag hittade äntligen en jacka, lite strumpor till barnen, ett jul/nyårsplagg som jag känner mig lite fin i och lite andra småsaker. Vi åkte även förbi Toys R'us där jag fick köpt en gunghäst som man kan förvandla till en åkhäst till Mollie i julklapp och födelsedagspresent. Sen kommer hon givetvis få andra småsaker på dem utsatta dagarna också, men denna kunde vi inte direkt ta med till Sverige och tillbaka...
Sen igår kväll hade Phil födelsedagsmiddag som jag och Pelle hade lyxen att gå på utan barnen! Trevligt värre var det, skönt med en helt barnfri dag!

Idag är småkillarna och farmor och farfar med bilen i Tarifa medan vi andra 3 är kvar här hemma och myser. En lagom Söndag :) Ikväll blir det födelsedagsmiddag för Pelle på någon restaurang, vi har bara inte bestämt vart ännu.

Himlen i morse


Mollie imorse på sin nya häst, väldigt mörkt bara

Inga kommentarer: