tisdag, december 18, 2012

Tisdag, 3 dagar till avresa

Jag hade världens blogginlägg i huvudet men som vanligt den senaste tiden så försvann alltihop...
Men idag har vi varit o sett Alex julspel i kyrkan, det var jättefint :)
Sen åt vi brunch ihop på saints innan Pelle gick till jobbet och vi gick hem. Jag sov lite middag när Mollie gjorde det, har varit så galet trött dem senaste veckorna att jag på allvar börjar bli orolig för att något är fel. Det är en av symptomerna för att mitt hjärta blir sämre, dock borde det komma hand i hand med hjärtklappning och andfåddhet så jag tror inte att det är det men oron ligger ändå och gnager i bakhuvudet...
Mollie som nu slutat äta men istället sover rätt bra under dagen, då jag styrt om sovtiderna, var ju såklart jättegnällig (och troligen hungrig) efter sin lur så vi gick ut, det enda som hjälper när hon är sur. Blev tidiga till skolan så vi hängde på lekplatsen, vilket vi även fortsatte med efter att Jamie var hämtad. Sen hem, Mollie sov lite till o jag fixade maten. Sen åt vi då pelle fick jobba senare eftersom han kom senare idag. efter maten blev det bad o sen bokläsning och sängen för barnen. Pelle kom precis i tid för nattningen och nu har han varit ute o joggat, jodå ni läste rätt så han duschar nu... Själv ser jag ikapp mig på serierna jag följer, igår såg jag ikapp Bones och idag jobbar jag på Once upon a time, bra grejer det!!
Nu har nog intresseklubben antecknat vår dag och alla mina djupa funderingar har fortfarande inte kommit tillbaka så förutom att tillägga att jag saknar Sandra så ska jag härmed avrunda, vi ses!


Alex i julspelet


Väntar på o få börja


lååång väntan, men söta barn!


Ungefär så här mycket såg jag, men jag hörde bra :)


Skylt på saint, I like it


Våfflor med grädde och choklad


Pelle


Udda blomma och udda med blommor ute i dec


Lekparkshäng


Gungande barn


Söt prinsessa!


Gladare än dem ser ut :)


Kör tåg


Alex


Jamie o hans kompisar spelar boll - så varmt idag att några sprang i t-shirt, galet!

Inga kommentarer: