lördag, juni 30, 2012

Saturday

Idag har jag knappt träffat min pojkar och tanterna för jag har inte riktigt hunnit med dem. Jag tog mig lite sovmorgon och när dem väckte mig så var dem redan på väg ut genom dörrn. Så dem gick upp på berget och jag och Mollie blev kvar här. Julie fråga om jag skulle med ut på frukost så jag hakade på där och när dem sedan gick till Spanien och Mercadona för o handla så gick jag med igen. Hade ju inte så mkt annat för mig... Hittade massa bra och ha, ja mat alltså. Dem har massa goda juicer och billigt kött där :)
När ja kom hem mötte ja gänget, dem var på väg till poolen men jag var trött efter promenaden så jag blev hemma. Har fått packat lite inför Sverigeresan iaf och lagat en smaskig middag.
Jag har även fått beställt Mollies nya vagn :) Hoppas nu att dem hinner leverera den till Sverige inom den månaden vi är där iaf. Borde dem klara av men när det gäller postgång så vet man aldrig... Blev lite irriterad för beställde till en vagnsleksak men när ja väl skulle betal gick den tydligen inte o skicka till Sverige :O Nå, vi överlever nog utan men ändå irriterande när man lägger tid på att välja...
Så nu vet ni det ;)

Jorå hon sover med ett fast grepp om foten, så jäkla gulligt!

Inga kommentarer: