onsdag, juni 13, 2012

Sverige nästa!

Hellu. Lite småstressad över vår förestående rea till Sverige. Liksom hur ska allt funka?! Alex har precis somnat så han kommer var ett litet helvete på flygplatsen... Sen på planet när jag är redo o somna så kommer Mollie vara en lite solstråle för då har hon sovit klart... Så kommer vara en riktigt trött Nathalie som kommer till sthlm imorgon förmiddag. Ja för vi blir hämtade här utanför kl 3 inatt och planet går vid 6... Så jag borde vekligen gå och sova nu... och sa jag att Mollie är super förkyld?! Jamen det kommer bli en superkul resa det här... Tack o lov kommer Lovisa och hämtar oss så jag slipper ta buss, tunnerlbana och en till buss...

Dag idag ahr varit bra, inget nytt spännande som hänt, lekgrupp med Trine och Najade + barn och sedan lunch då även Julie joinade. Promenad med Trine sen hämta Jamie. Sen hem, fixa middag, packa, städa upp, lägga barn, mer packning, skypa med mamma o så sitta här en sväng.

Nu ska jag stänga ner datorn och packa ner det allra sista som tandborstar osv... Vi ses på andra sidan!

Bunny says relax!

Inga kommentarer: