lördag, juni 16, 2012

Familjedag igen

Det är helt ljuvligt o vara hemma o träffa alla! Idag har ajg betat av storebror med familj, pappa och tant plus min faster och farbror. Jag har även träffat mamma o Lasse eftersom jag bor hos dem och så har jag gått en kort promenad med Carro.
Det bästa har varit o få spendera tid med min underbara brorsdotter Ellie! Orkar inte skriva mer, lider qav sömnbaksmälla och tänker sova. Men här kommer bilder utan inbördes ordning.

Mollie testar majskrokar - godkända!
Ellie fotar sig själv med min mobil :)
Lasse
Carro o Mollie
Tuffa Ellie leker
skåpesund där ja bor just nu
Farbror Åke
Titta Mollie sitter själv!
Gick förbi vårt område i sts o stötte på vår fd katt Truls :)
Ellie testar fasters solglasögon
På promenad i sts
Pappa
Ellie o jag
Min faster o Mollie
Storebror o småtjejerna
Mollsan
Mollie med mormor

Inga kommentarer: