söndag, juli 01, 2012

Mollie 6 månader!

Ja idag blir vår lilla skrutta 6 månader, det är ju helt galet hur fort tiden går! Jag försöker desperat trycka på paus men nä, det går inte... La upp nya bilder på henne igår på fb som jag försöker göra varje månad och gud så hon har förändrats. Kände ju knappt igen henne på bilderna med mörkt hår, och det var ju inte så länge sen hon hade det...

Idag har vi varit på stranden men blåste hemskt så efter ett par timmar gav vi upp o gick hem till poolen ist. Men gick bra det också :)

Nu längtar jag hemskt mycket efter min fina make och längtar därför väldigt mkt till tisdagkväll då jag får träffa honom igen! Och lilla Alex har inte träffat sin pappa på 3 veckorna, han kan knappt vänta säger han... lilla hjärtat!


6 månaders baby på stranden
Jamie on the beach
Nlie

Alex i rosa puffar
Tant Maggi
Mollie och Maggi
Mollsan kladdar med grönsakspure vid poolen
kladdlisa

Inga kommentarer: