tisdag, juni 12, 2012

Zumba Fail

Lite trött idag eftersom damen ville upp tidigare än vanligt, men jag tror min kropp hanterar sömnbrist bättre än sovmorgon för varje gång jag sover mer än jag brukar så hamnar jag i min lilla bubbla o blir liksom frånvarande... Fast när jag får sova för lite blir jag änna lättirriterad ist... Nåja, lagom är alltid bäst ;)

Idag var vi på lekgrupp igen, med Trine suprise suprise ;) Det var inte hon som brukar hålla i lekgruppen som var där idag heller utan en annan mamma som var mer öppen o trevlig. Och det kom inte så många idag så var lätt att prata med alla så ja det var riktigt bra!
Sen gick vi till barber shopen o klippte Alex, han var en sån duktig kille!! Och snygg blev han :)
Efter det lunch med Julie, vi provade ett nytt ställe och min mat var supergod och inta alls så dyr så jag var nöjd. Alex kröp upp i vagnen o somnade medan vi åt lunch, värmen tar fullständigt kål på honom... Stackaren brås på sin mor... Mollie verkar inte heller gilla värmen, bara Jamie som tycker det är okej.
Nåja efter lunch fick jag gå till morrisons o handla lite mat, har inte varit till affärn sen vi handlade i spanien så var dax. Sen var det bara o stressa o hämta Jamie. Trine skulle få besök så idag tog vi en lugn hemma eftermiddag vilket faktiskt var rätt skönt. Fick tagit hand om tvätten, sorterat lite i barnens garderober, lagat en ordentlig och god middag städat av köket osv.
Ikväll var det Zumba o när jag kollade sist på fb så skulle det vara på stranden så glada i hågen åkte jag, Anne, Trine och Julie dit men ingen kom och vi fattade inget alls... Till slut insåg vi att nåt måste vara fel så vi tränade lite själva på träningsmaskinerna som finns vid stranden och sedan tog vi en hurtig promenad innan vi åkte hem. Lite fail på det... Kollade fb nu och dem hade tydligen ändrat sig igår kväll igen så det var där det brukar va... Tydligen måste man kolla deras sida innan man går på zumba varje vecka... Jaja vi hade supertrevligt ändå och lite svettig blev jag allt så det gav nog något :)
Nu ska jag checka in på ryan air o lägga till en väska, för har insett att det inte kommer funka med bara handbagage...


Nyklippt kille
Busen
The runaway baby
Kryper snart
Glad unge :)
Mer bus
Äter gröt :)

Inga kommentarer: