lördag, juni 09, 2012

skolavslutningar och vad hände sen...

Alla pratar om studenter och skolavlutningar på facebook och jag minns förra året att det var så konstigt att skolorna här nere inte slutade i juni. Nu är jag inne i Gib-tänket och tycker det är galet o sluta i början på juni, värmen har ju knappt hunnit komma. Jodå för Jamies sommarlov börjar först i Juli för att man ska vara ledig dem 2 varmaste månaderna. Dock kommer han börja gå korta dagar from midsommarveckan.
Räknade på det och kom fram till att det är hela 8år sen jag tog studenten... Oj vad gammal jag börjar bli! Och vad har jag hunnit med sen dess? vara arbetslös, utbilda mig lite mer, driva eget företag, få 3 barn, jobba lite som personlig assistent, flytta utomlands, vara hemmafru/mammaledig... Tja det är ju endel när man tänker efter, men nån makalös karriär har jag inte haft ännu. Men faktum är att jag ska på affärsmöte imorgon, vi får se om det blir något, vore isf sjukt roligt. Men tänker inte avslöja något mer om det innan jag vet mer...

1 kommentar:

Sandra sa...

du har ägt hus, gift dig, flyttat, vad var det, typ 9 gånger?? osv listan kan göras ännu längre ;)