lördag, juni 09, 2012

Fredag

Är så jäkla upptagen dagtid numer så jag hinner knappt med datorn men jag trivs som fisken i vattnet. Jag har ett aktivt socialt liv och det är så skönt. Jag har alltid gillat gib men först nu känner jag mig helt hemma! Jag känner mig inte ensam längre! Så livet är bra här!
Dagen idag har bestått av lekgrupp, lunch, tid på stan, hämta J, leka på lekplats, glass på Biancas och sen hem o fixa middag. Ikväll har jag varit ute och ridit! En djupare analys av det får nog komma imorgon och N tog bilder som ja kanske hinner få då också. Men det var ljuvligt o sitta på hästryggen igen!!!



Leo o Mollie
Trine o Leo
Mollie
söt va ;)
Trine o Leo
Leo
Alex
Bus
Klappa lite

1 kommentar:

Trine sa...

Fina bilder det blev fast vi var i skuggan :) Snor några till min blogg :)