lördag, juni 23, 2012

Midsommardagen

Idag har jag varit duktig och städat, det är inte lätt o vara duktig numer för här är så satans hett... Men Mollie vaknade åtta och somnade sedan om vid halv tio och Jamie den trötta lilla killen sov ända till elva?!!? Iaf så hann jag städa och tvätta lite medan båda barnen sov.
Vid tre kom Johan, Trine och Leo med våra grejer vi hade igår på midsommar och sen blev dem här. Trines föräldrar som är på besök kom vid sex och sedan grillade vi och hade trevligt till dem gick hem här vid nio. En het men mulen dag som spenderades här hemma.

Bilder från igår finns på Facebook, kanske lägger in ett par senare, men helst vill jag bara sova då jag är supertrött... Dock sover inte Jamie ännu...


Söta lilla Leo
Jamie o Johan spelar Wii
Äntligen blommar mina klängväxter!
Även rosen blommar
Min glada lilla lärka

Inga kommentarer: