torsdag, juni 07, 2012

Torsdag redan?!

Oj, sjuuukt trött är jag idag men ett kort blogginlägg ska jag nog fixa.
Efter att ha lämnat J imorse blev det hemmahäng med tvättning, röj, telefonkö o annat smått o gott.
Sen vid 12 mötte jag Trine och vi gick till Fresco för o träffa ett gäng andra mammor. Vi hade inte träffat dem innan utan jag har bara haft kontakt med en av dem på Fb. Nå 5 jättetrevliga mammor varav 2 svenskar, En var britt, en gibraltian och en från Filippinerna. Blev på fresco tills vi skulle hämta Jamie o då mötte Annika o Julie upp o vi + Trine då hämtade Jamie o blev sittande på lekplatsen.
Skulle ha hämtat mattan till barnens rum men när vi kom dit mötte vi mannen som stod i butiken och han var på väg ut. Han atte en lapp på dörren "be back in 10 min", men när han kom tillbaka lyckades han inte låsa upp dörren :P Vi tröttnade på o vänta så vi gick hem. Jag gjorde pannkakssmet o Pelle stekte när han kom hem. Sen barnen kom i säng har vi sett på tv men nu spelar Pelle PS3 så jag ska nog gå o sova... Natti!

Inga kommentarer: