torsdag, juni 21, 2012

Spaninen, bak och pyssel


Idag har jag varit hemma större delen av dagen förutom en liten detour på förmiddagen med Anne då Pelle var hemma med lilla sjuklingen Jamie. Jag hade bestämt med Anne sen innan och då Pelle ändå behövde ringa några samtal och jag ville ut o träffa henne lite så fick det bli så. Vi åkte till Spanien då hon behövde fixa en sak med sin bil. Ärendet gick inte så bra men trevligt hade vi! Alltid trevligt med Anne!
I övrigt idag så har jag varit hemma med en sjuk Jamie och en gnällig Mollie. Rastlös som jag är så drog jag igång och bakade. Blev kanelbullar och en kaka till imorgon då det blir midsommarfest med vad det känns som, halva Gibraltar :) Jag och Jamie har även pysslat ihop en midsommarstång och några svenska flaggor till imorgon.
Dagen har gått fort fast vi varit hemma och nu ikväll har jag varit iväg med Trine o handlat de sista för imorgon. Nu ska jag umgås lite med mannen min eftersom han reser mot Usa imorgonkväll..

Glad midsommar! Denna stång gjorde vi idag!

Sister and brother

Här syns febern på Mr J

Jag kan sitta!

Smily-face

Lillan

trött febrig kille

Inga kommentarer: