fredag, juni 15, 2012

Familytime

Det är inte alla som har en så bra svärfamilj som jag har, det har jag förstått. Jag antar man ska ha tur med nåt! Igårkväll kom Ola, Madde och Manne över hit så det blev fika, sen fika. Jag var en zombie men det är alltid lika trevligt när vi ses alla. Bitvis skrattade jag så tårarna sprutade. Synd att inte Pelle o Lovisa var där bara. Men i sommar så!
Hann som sagt med ett besök till gammelmorfar Bengt också, så nu är det bara gammelfarmor kvar så har vi betat av närmsta familjen här i Stockholm. Fast hon svarar inte i telefon så får nog bli o träffa henne när vi återkommer hit om ett par veckor ist.
Nu är tåget bokat till västkusten och 17:30 bär det av, 20:30 kommer mamma o hämtar oss på centralstationen i gbg! I can hardly wait!! Men innan tåget går ska jag hinna in till sthlm och träffa min fina syltsyster. Vi hade lite keno och tajmade in sthlm samtidigt, hon bor vanligtvis i norr. Ska bli så skoj! Och så ska jag få träffa hennes partner för första gången också, spännande!
Nu blir det cykelpromenad med Alex, vi hann med en igår också som ni kan se på bilderna :)


Nalle och Michelle
Ops
Ola och hundarna

Inga kommentarer: