torsdag, juni 28, 2012

Torsdag

 Idag hade jag och Trine lite fotostund på balkongen här hemma, eller tja, jag tvingade bebisarna o Trine o leka modeller o så fick Trine ta nån bil på mig o Mollsan. Några av bilderna ser ni här under...
Efter fotostunden gick vi o fikade med Nina o Mason, 3 timmar blev vi på Fresco, supertrevligt!
Sen träffade jag Nikki på Biancas, åt nog den sämsta salladen någonsin men fick pratat lite med henne. Andra gången jag träffar henne, men vi försöker tappert då vi båda har samma hjärtfel så vi har endel gemensamt. Det blir lite tyst emellanåt, vi är nog båda rätt kassa på o småprata ;) Men hon är mysig!




Mollsan där tungan alltid hänger ute numer
Leo smilar upp sig

Leo

Ge mig...

-titta fiiin

Trine roar barnen

Dragkamp

Sötnöt

Charmtrollet

Leo sötisen

Hur Trine normalt ser ut..

Hur hon tror hon ser ut ;)

Trine o Leo

Me and my baby

And again

Säg aaaaah

Sista balkongrosen blommar, trodde den skulle va vit men jajja

Me and Jamie

Bröderna bus o morsan

Inga kommentarer: