tisdag, juli 12, 2011

Vaknade kl halv fem och hade så jäkla ont i örat... Fick leta igenom alla skrymslen innan jag hittade vuxenalvedon och tog sen den sista. Väckte Pelle medan jag letade för o veta om han visste var alvedon fanns. Sen när jag krypit ner igen sa jag att jag kanske måste till doktorn om det inte blir bättre o då började han gå på om sjukförsäkringskort och grejer som jag såklart inte fått med från Sverige. För jag tänkte inte på det o visste inte vilket kort som skulle med. Blir lite dumföklarad av mannen o får reda på att då tar inte doktorn emot mig och då brast det. Trött, ont, gravidhormoner resulterade i storgråt... Men när det var klart så kunde jag somna om för alvedonen hjälpte lite...
Men usch vilken morgon! Hade glömt hur vidrigt det är med ont i örat, det lixom strålar ner i halsen också :( Men som tur är så är det bättre även om jag känner av det lite fortfarande. Hoppas jag slipper försöka åka till doktorn...

Inga kommentarer: