tisdag, juli 26, 2011

Har lite dåligt samvete för att jag inte roar barnen heeela tiden. Men jag är så trött på att jag lägger ner all min energi för o gå till poolen, åka till lekplatsen eller vad som helst o sen så tröttnar dem på nån timma o så vill dem att vi ska hitta på något annat... Och jag har knappt nån energi just nu, jag är trött hela tiden, att gå ut i värmen suger ur mig massvis av energi och tja jag vill inte!
Jag skulle vilja baka med killarna men då krävs det lite shopping o orkar inte ta mig till affären. O vi har ingen kavel osv osv...
Men just nu är dem iaf nöjda med vattenfärger o efter det tänkte jag blanda till lite trolldeg så dem kan leka med det ett tag så jag kan vila. För jag känner mig lite "lightheaded" idag.
Sorry för gnäll men jag saknar dagmamma/dagis då man fick lite avlastning o sen kunde vara en bra mamma under resten av dagen.
Well ska va tyst nu...

Inga kommentarer: