fredag, juli 22, 2011

Idag har jag mått så jäkla kasst, först illamående o när jag väl fått spytt så tog yrseln över. Har nog varit jorden sämsta mamma idag. Har suttit i soffan hela dagen. Däckade en sväng men yrseln vägrade ge med sig. Efter ett tag googlade jag yrsel o där stod de lite småtips som tex att man ska håla sig sval o hålla blodsockret uppe. Satte på acn o klämde i mig godis o då blev det bättre. Röjde upp lite och utfodrade mina barn men sen kom det tillbaka fast inte lika kraftigt och nu sitter jag här i soffan igen... Ska gå o ta mig en dusch nu o se om jag kan komma igång så vi faktiskt kan gå ut ikväll. Någon städning eller bak blev det inte idag men vi får väl köpa färdigbakat och städa imorgon för när man knappt kan stå upp så går det bara inte...
Skitdag!

Inga kommentarer: