tisdag, juli 12, 2011

måndag

Idag vart det mer pool, Kim kom förbi o vi gick dit ihop. Där mötte vi hennes amerikanska väninna med hennes 3åriga son. Riktigt trevlig tjej fast barnen va för blyga för att leka ihop. Men satt o pratade endel med henne o det va kul o prata engelska mer på riktigt. Kände mig mer bekväm med henne än jag gjort med andra, men är väl för att hon inte fattar om jag inte klämmer fram rätt ord o hon vet att engelska inte är mitt första språk. kul iaf.
Sen bidde de lunch, bjussade Kim på rester o sen gick vi till fresco o fikade lite, efterrätt :) O så kom Pelle hem, han flexar idag så han kom hem under eftermiddagen så vi kunde bada ihop o sen laga mat innan han gick tillbaka till jobbet. Så vid hakv åtta nån gång så gick Pelle igen. DÅ ville Alex sova så la honom o Jamie fick se film. Sen somnade Jamie på soffan o ja streamade mig en film.
Love and other drugs blev det idag. Romantisk film men jävligt tänkvärd då hon var sjuk i parkinson o vägrade bli en börda för honom. Well hände så mkt mer men som sagt, tänkvärd.

Inga kommentarer: