fredag, juli 01, 2011

Vad har jag glömt? Kommer jag få övervikt? Resväskorna är knökfulla så har jag glömt nåt så får det stanna hemma och får jag övervikt så får jag lösa det... Tänker nog väga väskorna på ett band innan pappa åker hem för o va på den säkra sidan, är det för tungt får jag packa ut nåt o så får han ta hem det...
Tror iaf i övrigt att läget är under kontroll. Alla väskor packade inkl handbagage. Stora problemet imorgon kommer bli o få liv i grabbarna kl halv fem... Okej, kommer bli svårt o få liv i mig med ;)

Idag har vi träffat Pennan på torp o det var trevligt som alltid :)
Och nu ikväll kommer Marri över en sväng, hon kom till std nu och jag åker ju imron så man får ta den tid som finns... Dirty dancing går på tv, vår film, så vi lär titta på den. :D
I will be tired tomorrow...

ses!

Inga kommentarer: