fredag, juli 29, 2011

3e inlägget idag...

Okej allvarligt nu är mitt schema för mina 3 dygn i sverige så smockade som det går om jag inte ska planera in frukostdejter :P
Måndag landar jag vid 15.30 då mamma plockar upp mig, umgås lite med henne o sen på kvällen har jag dejt med världens bästa Maribel <3
Tisdag lagom till UL som jag tror är på fm så dyker Emma o hennes lilla dotter upp så dem får vara med o se bebisen o sen umgås en sväng i stenungsund. Sen så blir det att åka ut till mormor, kanske även bror min följer med så jag hinner beta av honom. Beroende på hur sent det blir hos mormor så tänkte jag kanske försöka träffa pappa också...
Sen är det onsdag o då blir det gbg med mamma, ul på bebisens hjärta sen lunch med mamma o sen är det dax o åka till flygplatsen för o flyga hem till mina grabbar :)
Önskar jag hann klämma in fler fina människor på mina dygn men det kan bli lite tajt som ni förstår. Men är nån sugen på frukost tisdag eller onsdag så hör av er!

Inga kommentarer: