måndag, augusti 30, 2010

I'm very confused... För er som tror er vet vad det kan handla om, hör av er så finns det läsning på annan plats... ;) För er övriga så får ni vänta ett slag....

I övrigt rullar livet på. I förra veckan gick vi in spontant o snackade med mäklaren. Ett av husen vi alltid tyckt verkat så fint låg ute o vi pratade om o kolla på det. Igår var visningen men vi valde o strunta i det då vi nog fått en lösning på våra problem i detta hus. Idag knackar det på dörren, det är paret som äger det huset, dem har fått reda på genom mäklaren och var här för o fråga om vi fortfarande var intresserade för dem kunde visa huset själva idag... Vi bestämde oss för att kolla huset och nu har vi varit där. Det är fint hus, inte så jättemycket jobb men... Det är för dyrt och lite litet för det priset. Läget är fint men nä vi är nöjda här tills vidare....

Vi har även varit inne i stan till sjukhuset då Pelle behövde ta blodprover inför ögonoperationen han ska göra nästa vecka. Han är helt coollugn, det kan jag inte begripa. Avundas människor som är sådana som honom, tar allt för vad det är och analyserar inte allt 1000 gånger som jag själv gör ;)

Imorgon gör vi ett nytt försök med o åka till Pennan, hoppas vi alla kan hålla oss friska nu då!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Det håller jag också tummarna för ;)

Pernilla sa...

Har du bytt plats för den andra läsningen? Eller så har jag glömt var... kan du mejla mej den platsen?

Ellinor sa...

Jag läser gärna! :)