torsdag, augusti 19, 2010

Regnet öser ner ute och jag njuter av att vara inne :) Andra dagar med regn har jag varit deppig men idag har jag fått tränat o sedan fått grejat här hemma så jag mår bara fint.
Huset är städat, vardagsrummet är fint igen när jag fått byta gardiner så dem matchar mattan :)

Jag har lagat stek till middag, tog lång tid men det blev gott :) förstår inte varför jag gör det så sällan, maten sköter ju sig själv. Inte mer ansträngande än nån annan mat mer än att man måste vara ute i god tid!

Känner mig välmående idag, kanske träningens förtjänst.
Var så gott att få bli riktigt svettig, träna musklerna och få igång blodcirkulationen :) Trodde alltid att jag hatade gymmet, men jag har kommit fram till att jag trivs där väldigt bra! Var ganska skönt o träna själv också, man är så mkt mer effektiv och jag känner av det. Kroppen är härligt matt ikväll :)

Nu ska jag mysa framför tvn. ses!

Inga kommentarer: