måndag, augusti 16, 2010

25års kris?

Jag vet inte vad det är men senaste veckan har jag varit otroligt deppig. Kroppen har varit i uppror och jag har bara tappat humöret. Det är skitjobbigt! Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig för det känns inte som någon har tid med mer än sig själva numer.

Jag saknar dig Sandra - var är du?

Lite besviken över det här med målarfesten men knappast så här mycket. Livet går vidare och jag vet att många hade velat komma bara att just den helgen jag fyller år så jobbar alla eller gör något annat. Tror inte det är det som gör mig så nere.

Knät värker och ställer till mina träningsplaner o annat men itne heller det är tillräckligt för o göra mig sånhär. Vikten står still men det borde itne göra mig deppig då jag tittar mig i spegeln o ser att jag ser bättre ut nu.

Jag FATTAR INTE, vad är det som gör mig på så dåligt humör och så omotiverad?! Jag vill bara läsa och se på film hela tiden för o komma undan mina egna känslor.

25års kris?

Inga kommentarer: