söndag, augusti 22, 2010

Idag har varit en bra dag, en konstig dag men ändå bra.
Jag har hunnit med gymmet o målat en del inne. Vicky grundmålade nästan alla källarfönster inne igår plus la huvudfärgen på ett par. Idag har jag grundat sista fönstret o måla 2 andra. Tror att det är 2 fönster kvar o lägga en strykning på där nere o sen är dem klara :) Så det närmare slutet nu då Pappa o Pelle gjort dem sista lagerna på fönsterna ute! Uteplatsen, dörren och garagedörren kvar. VI får se om vi kan fixa det imorgon. Sen ska taket på uteplatsen upp också... Det tar aldrig slut på saker o fixa, men det börjar arta sig iaf :)

Vi har även hunnit med middag, ett par fastkörningar med skyliften både på gräset och på vägen ut på stora vägen...
Vi har varit till affären och handlat också.
Sen har Alex haft feber idag, 38,5 ungefär den stackarn. Men med alvedon orkade han med middag o handling sittande i barnvagnen. Men han får vara hemma imorgon så han kan bli bra.

Just nu längtar jag efter min nya kamera, mitten av september då den ska komma känns som väldigt långt borta... Jag vill ju fota o leka nuuuu!

Okej ytterligare ett ointressant inlägg för er ;) Men nån dag kommer det något roligare. Tills dess, må bäst!

Inga kommentarer: