måndag, april 19, 2010

Vikt och tränings funderingar

Känner mig pepp och motiverad nu. Beställde 2 träningsprogram till Wii igår kväll. Jag har även kommit på att jag kan fixa cykelvagnen och cykla till Anna-Lena med barnen, eller kanske ännu bättre för o hämta barnen! Då klämmer jag in motionen i vardagen på ett bra sätt. Önskar jag kunde vara lika pepp när det kommer till maten men jag har svårt för det... Helgen var jag helt väntat onyttig men även annars har jag svårt för o dra ner på portioner och avhålla mig från fett. Sockret klarar jag mig ifrån riktigt bra nu iaf! Brukar unna mig socker som i godis eller glass någon gång i veckan bara och det tycker jag är ok. Speciellt eftersom jag slutat med den söta juice som jag drack dagligen när jag gick ner i vikt sist.
Främst är det väl motionen jag måste öka för o komma ner i vikt skulle jag tro, men även mer regelbunden mat och mindre mat skulle göra nytta. Ska ta mig i kragen nu. Måste även hålla mig i skinnet under sthlms trippen!
Nu ska jag ge mig på wii fit! svettas bort lite fett!

Inga kommentarer: