söndag, april 18, 2010

mer utseendefixering

Tänkte vara mer utseendefixerad!
Jag kan verkligen se kilona jag lagt på mig igen sen i höstas och det svider. Det är precis som att nu när jag försöker gå ner så pluppar magen o dubbelhakan fram ännu mer... Är verkligen supertrött på att känna mig tjock! Jag bara måste komma på ett nytt träningssätt som fungerar. Funkade ju att gå ner i vikt med wii förra gången. Funderar på att köpa uppföljningsspelet till wii fit och se om det fungerar. Jag känner mig lite desperat nu och vill att kilona ska rasa! Blir som sagt även hel kur med shakes så snart vi kommit hem från sthlm, dit åker vi på fredag. Så måndagen den 3e maj tänker jag satsa på det.
Kom just på att man kan cykla också, kanske kan ta cykeln och cykla lite i fjälla, ett par tre varv eller nåt ;) Det låter skoj!

Inga kommentarer: