torsdag, april 08, 2010

obsessar över vikt

Jag är rätt stolt över mig själv just nu.
Jag sköter mina shakes, frukost och kvällsmat. Jag äter på fat ist för tallrik och magsäcken måste ha krympt för jag blir mätt. Blir jag sugen mellan målen så tar jag en frukt. Är knappt sugen på godsaker längre :) Jag hoppas att detta i kombination med motion gör att jag ska rasa i vikt! Vi får se, ska väga mig 1 gång i veckan nu så märker vi hur det artar sig.
Har tränat på rätt flitigt så jag hoppas, hoppas jag orkar hålla det uppe! Imorgon ska jag iaf köra på crosstrainern igen innan sjukgymnastiken. Lördag kommer Marri så då kanske träning inte hinns med men på söndag blir det iaf tränat. Idag orkar jag inte, att göra inget alls gör mig så slapp...
Nästa vecka hoppas jag även Emma är frisk så vi kan promenera!

Inga kommentarer: