måndag, april 12, 2010

Måndag hela dan

Idag har varit en okej dag men stackars Alex har fått feber som en bonus på den där hostan han fick igår... Men är nog samma som Jamie har haft så blir nog feber några dar nu... stackars liten som inte kan få vara frisk nån gång! Och vi verkar alltid ha något sjukt barn här hemma, lite tröttsamt! O denna vecka ska jag ju börja jobba så då känns det ännu pissigare! Har varit med lite smått idag och gått igenom smågrejer för o komma igång på allvar med jobbet snart. Är verkligen peppad och tycker det ska bli skoj o komma igång!

var på promenad med Emma ikväll och det var väldigt trevligt. Jag känner att vår vänskap växer sig allt starkare igen och det känns väldigt roligt. Hoppas bara det håller i sig :)
Vi promenerade iaf runt i Lysekil, sträckan har jag ingen aning om men det var en bra bit. Ska åka in imorgon igen och gå i andra änden av Lysekil. Är kul o gå någon stans där vi inte brukar gå. Gick dessutom förvånansvärt bra o ha bägge hundarna i bilen tillsammans!

Imorgon är det dax o väga sig igen och jag är rädd inför det. Tänk ifall det inte hänt något, eller ännu värre om det gått uppåt?! Borde ju gå neråt men då jag åt lite fetare mat i helgen plus paj, popcorn o godis så kan det ju ha blivit stillastående. Samtidigt känner jag att motionen och shakesen borde fått igång fettbränningen. Tja kan sitta här o diskutera med mig själv hela natten utan o få något svar, bäst är väl att gå o sova och sedan ställa mig på vågen till morgonen. Hoppas bara jag inte blir för nere om det inte hänt något. Det är jag mest rädd för, att jag ska bli deppig pga det. men men, det märker vi!

Inga kommentarer: