tisdag, april 13, 2010

Trötthet

Ojoj vilken upp och ner dag. Just nu är jag helt slut mentalt och i kroppen, Alex föll 4 trappsteg ner för stentrappan ute innan jag fick tag i hans jacka. Blev ju skiträdd men det verkar ha gått bra med Alex. En bula i pannan verkar vara det enda men han fick efter det. Hoppas inte det är hjärnskakning men det verkar inte så. Dock pumpade ju adrenalinet i gång i kroppen på mig när det hände så nu när det går ur mig så är jag helt matt...

Annars idag så har jag suttit med o förberett mig inför att på allvar börja jobba på Torsdag då min sjukskrivning är slut. Är mycket nytt så är bra att sitta med och lära sig lite innan jag själv börjar på allvar!
Sen åkte vi in till stan och åt lunch o handlade mat. Skulle även hämta migränmedicin till pelle på apoteket med efter att ha väntat länge på våran tur så visar det sig att dem inte ens har den medicinen hemma... suck!

På eftermiddagen har jag försökt vara en bra mamma samtidigt som jag försökt o ta det lite lungt vid datorn. Den kombinationen funkade sådär. Hade inte så mycket till tålamod och tja hela kalaset slutade ju med att Alex ramlade...

1 kommentar:

Pernilla sa...

ja de får gärna göra ;) annars kommer jag och hälsar på dig någon dag nästa vecka jag e ledig tis, ons och tor ;) Kram