måndag, april 26, 2010

Vår!

Jag tar en paus. Alex sover ute i vagnen, Jamie leker och Anna sitter o Pluggar. Pelle han är iväg på stan på möten och Johan jobbar.
Det är härligt här i stan, lite semester typ :) Igår så grillade vi familjemiddag och alla kom. Det är så härligt när alla samlas och det är så familjärt och avslappnat. Inte alls som i min släkt där allt blir spänt och uppstyltat...
Sen på kvällen när barnen var i säng så smet jag o Pelle iväg till Heron City och gick på bio. Percy Jackson och åskviggen eller vad den hette, den var väldigt bra och passade oss utmärkt. Lite liknande Harry Potter.

Idag har jag och ungarna varit i parken här och lekt massor. Barnen har varit självständiga och lekt själva nästan hela tiden. Jag har suttit i solen och njutit! Jättehärligt! Sen blev det en kort promenad och ungarna plockade blommor till sin farmor. Så sött!
När vi kom tillbaka åt vi lunch o sen gick jag en sväng med Alex så han skulle somna, tog nog 2 min och sedan sov han :) Så nu är det lugnt och skönt!

Resterande av dagen vet jag inte vad som händer. Pelle borde ha kommit hem nu och vi skulle gå till Farsta men han ska ha telefonintervju kl 15 så det hinner vi inte... Ska ju iaf till T o F ikväll o det ska bli skoj! Ser fram emot att träffa dem igen.
Imorgon ska Pelle på någon lunch och då tänkte jag och barnen följa med in till stan för o komma ut lite. Får se om jag o barnen går på stan ist för o sitta med under lunchen eller hur det blir men åka in till stan är ju iaf mysigt :)

Nu kom pelle så ska umgås lite med honom innan hans telefon ringer.

Inga kommentarer: