tisdag, april 28, 2009

Usch

Just nu så känner jag "Usch" till det mesta. Tror jag är lite utmattad psykiskt. Det tär på mig med hela renoveringen, flytten, barnen, inköpen, mitt projekt... Jag känner att jag knappt hinner slappna av, för även om jag har ett par timmar på kvällen när barnen sover så gnager tankarna om detta i skallen på mig. Ska renoveringen bli klar i tid? Ska vi kunna hålla oss till budget? När blir allt klart? Kan jag klara av mitt projekt?
Sen blir allt värre av att barnen vaknar 5.30 o Pelle jobbar kväll så jag försöker ta så många morgonar jag orkar. Och så full fart med målning, spackling, tapetsering o skit i huset. Middag och sen lådpackning här hemma, kanske lite städning, ser nån barnfilm... Det går i ett, jag hinner inte ens prata av mig hos Sandra. Försöker trösta mig med att det bara är såhär några veckor till och att det blir fantastiskt när det blir klart. Men det tär på mig!
Usch!

Inga kommentarer: