torsdag, april 16, 2009

mååååla

Se där nu hittade jag hit igen :)
Vi har fått gjort endel idag igen. Jag har målat grundfärg på alla 4 fönster som ska målas + målat ett lager med lackfärg på 2 av dem. Pelle har målat 2 tak varav ett är klart o det andra behöver en strykning till imorgon. Sen har Pelle även bankat o svurit över staketet. Jamie har kladdat färg på en vägg, lite på ett fönster och såklart på sig själv :) Alex han har skrattat o busat, skrikit och somnat på magen 2 gånger idag. Så duktiga har vi varit!

Så imorgon blir det mera målning plus staket bygge. Men innan dess ska vi alla bada, jag och Jamie ska träffa Emma o Felicia i badhuset och Pelle o Alex ska gå på babysim. Så förhoppningsvis kan barnen somna ute vid huset så vi får lite mer gjort. Vi har en madrass där så ska se om vi kan lägga Jamie där, dvs om han inte somnar i bilen på väg ut till huset.
Sen skulle eventuellt Tobbe komma förbi imorn o kolla lite mer på huset, han var ledig men verkade vilja komma iaf, så inte mig emot.
På lördag grejar vi lite mer skulle jag tro, men snart finns det inte så mkt mer vi kan göra själva, dvs om vi inte vill börja monter ikea möbler... och neeeej tack till det :D
På söndag kommer ev. Mamma o lasse o förbereder inför tapetseringen vad det nu innebär... Vi får se var det hela landar.
Är iaf bestämt att Tobbe börjar jobba i huset på måndag, så det ser vi fram emot! Nu börjar det verkligen hända grejer :)

over and out

Inga kommentarer: