onsdag, april 22, 2009

Ah äntligen lite lugn o ro, Pelle jobbar och barnen sover! Jag sitter framför tvn med datorn i knät, så himla skönt. Har smällt i mig en skål med flingor o mjölk med jordgubbar i, livet leker!
Imorgon börjar allvaret igen men ikväll vill jag bara vara :)

Idag har vi spenderat mesta tiden i huset, känns som att vi inte fått gjort något trots att vi var där mellan 9.30 o 16.00 men har fixat smådetaljer. Taket o listerna i vårt sovrum är klara, gjorde även dörrlisterna i barnens rum så där är bara taklisterna kvar o göra, av det vi gör själva. Sen har jag målat klart fönsterna i köket. Tobbe har gjort klart taket idag plus monterat 5 av skåpen :) Det börjar hända grejer. Pelle har även hunnit spackla datorrummet som vi beslutat oss för att tapetsera och måla taket i. Tja så det har väl hänt endel då iaf ser jag nu när jag sammanfattar det hela! Sen kom mamma och Lasse i eftermiddags och dem har tapetserat en vägg. Så imorgon hoppas jag vi får gjort ännu mer! Trodde dem skulle ha hunnit tapetserat mer, men dem gav upp rätt tidigt... Well dem är så snälla som hjälper till alls :)

Händer inget mer i mitt liv just nu än huset typ... Så... over and out!

Inga kommentarer: